‌ 🔰میلیاردر آمریکایی:

 قیمت بیت کوین تا پایان ۲۰۱۸ به ۱۰ هزار دلار خواهد رسید


❇️مایکل نووگراتز (Michael Novogratz) که سابقه مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلفی را بر عهده داشته به تازگی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی اعلام کرد قیمت بیت کوین تا پایان ۲۰۱۸، رشدی ۳۰ درصد را تجربه خواهد کرد. آقای نووگراتز بر این باور است که به محض اینکه بیت کوین سقف قیمتی ۶۸۰۰ دلاری را رد کند، به ۸۸۰۰ دلار و در نهایت به ۱۰ هزار دلار خواهد رسید. در این صورت، صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز وارد این بازار خواهند شد.


❇️او در این مصاحبه گفت: «با افزایش قیمت بیت کوین، گرایش بازار برای خرید بیشتر شده و نیاز به زیرساخت‌هایی به منظور هدایت پول سرمایه‌گذاران در این بازار خواهد بود…فکر می‌کنم طی ۳ تا ۶ ماه آینده، نشانه‌هایی کاملا واضحی خواهیم دید که نهادهای بزرگ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازنشستگی وارد این بازار شده‌اند.»


❇️مایکل نووگراتز در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی اعلام کرد که این امکان وجود ندارد که بیت کوین به ۸۸۰۰ دلار و ۱۰۰۰۰ دلار نرسد. طی ۳ روز گذشته، ۲۵ میلیارد دلار بر ارزش بازار ارزهای دیجیتال افزوده شده است و شاهد رشدی ۱۰۰ درصدی در ارزش ریپل بودیم. او پیش از این نیز گفته بود که رسیدن ارزش بازار رمزارزها به ۲۰ تریلیون دلار به خاطر آنچه «ترس از ضرر» در میان موسساتی نظیر صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازنشستگی نامیده می‌شود روی می‌دهد